czwartek, 15 września 2016

OOTD

Pierwszy OOTD na blogu :)

            Witajcie, znalazłam dzisiaj czas/ chęci/ motywację do kolejnego posta, dzięki Wam :) Zawsze początki są najgorsze ale mam nadzieję, iż dzieki Waszemu wsparciu, waszych komentarzach będzie to prostsze.
            Chciałabym na szybko podsumować set: Czarne spodnie z Reserved - super elastyczne - super spadające z tyłka, mimo iż wzięłam mniejszy rozmiar. Po kilku praniach najzwyczajniej w świecie się rozciągnęły. Koszulka kupiona XXX lat temu gdzieś w miejscowym Second Handzie, myk jest taki iż nie ma metki więc nawet Wam nie jestem w stanie powiedzieć z jakiej jest firmy. Materiał natomiast w ogóle nie jest rozciągliwy i nie oddycha - ale wygląda pięknie. Buty - Vty (Deichmann)
          Dodatkowo przedstawiam modeli: Owczarek niemiecki - Diana, Cocker Spaniel - Miko









10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, takie pozytywne <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia świetne ;)
    psiaki meeega :)

    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i słodkie pieski :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz a pieski urocze ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja, słodkie psiaki :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie psiaki:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń